Monday, September 8, 2014

KAITAN Cyst dan GLA

Slm syg semua..

Pernah dgr or tahu psl cyst or pernah mengalami masalah cyst??? Ok bg yg tak berapa jelas, mari kita sama2 fahami k...


Menurut kata Dr. Zubaidi Ahmad; ovarian cyst tu bukan lah sejenis penyakit.sebaliknya kebiasaanya ia dihadapi oleh wanita muda. Dan selalunya, kehadiran cyst ini tidak menunjukkan simptom-simptom tertentu. Ianya diketahui apabila pemeriksaan ultrasound atau pelvic secara rutin dilakukan.


95% ovarian cyst ini adalah tidak merbahaya tetapi adakalanya id bole mendatangkan kemudaratan seperti sakit bawah abdomen, rasa kembung abdomen, sakit pada payudara, merasa letih, masalah ketidak kesuburan dan sakit kepala.

Secara amnya, setiap kali kitar haid, organ ovari akan mengelembung dinamakan ovarian follikel. Ianya mengandungi ovum dan apabila ovum dikeluarkan, sepatutnya ovari akan mengecut, tetapi sesetengah akan membesar melebihi 2cm. Ini dikenali sebagai cyst.


testi GLA untuk pesakit yg mempunyai Cyst

Testi GLA: Dc pon beri GLA untuk merawat cyst..mmg terbukti..
ni rupenye cyst yg telah dibuang oleh salah seorg pesakit..besarkan..nauzubillah



Jadi bagaimana utk merawat cyst ni..


Utk peringkat awal, doc akan berikan masa agar cyst ini mengecut atau ubat utk mengecutkan cyst ini. Tetapi sekira nya cyst ini membesar,maka cyst perlu dikeluarkan oleh doktor.


Alternatif???


Beberapa testi customer, membuktikan GLA COMPLEXS mampu mengecutkan cyst seterusnya merawat cyst tanpa sebarang pengambilan ubat dr hospital or farmasi.


Tp bagaimana pula, baru2 ini ada cust mengatakan GLA menyebabkan beliau mengalami mslh cyst dan skt perut. Salah sama sekali..maybe sekiranya beliau tidak mengambil GLA, punca cyst dlm bdn nyer diketahui.maybe die sudah lama mempunyai cyst, tetapi Pengambilan GLA menunjukkan GLA bertindak bls...sbb cyst tak terjadi dlm 2 3 hari ..tetapi mengambil masa yg agak lama yee...


Wallahualam....

namun beberapa cust yang mempunyai mslh Cyst, berpuas hati dengan pengambilan GLA compleks,,daripada sakit, ia mampu merawat...daripada tak tahu cyst kita semakin membesar tapi tiada simptom, kita telah dapat tahu dengan pengambilan GLA,,


Jadi yg berminat boleh wasap mummy 0122817012 ;) daaaaaaaaaaaaaa

No comments:

Post a Comment